Monday, September 21, 2009

Get Set, Keep Calm and Carry On

Ei bine, DA!!!! Stereophonics vor lansa un nou album (Keep Calm and Carry On) in Noiembrie... Oh Doamne, cat am asteptat! Nu vreau sa imi ilustrez aici pasiunea obsesiva pentru trupa asta, desi creditul enorm pe care il au la mine, recunostinta fara sfarsit pe care o nutresc pentru ei, ar justifica o astfel de atitudine. Vreau doar sa ajut si eu la promovarea celei mai underrated formatii britanice la ora actuala asa cum pot. Nu comentez materialul, nu as fi obiectiv. Pot spune insa ca imi place cum suna, mai precis am facut pipi in chiloti! Asadar... Enjoy it!

Stereophonics - Innocent

5 comments:

The Fly said...

Maestre, draguta piesa, dar seamana destul de mult cu altele mai vechi. Despre ce material vb? Ai ascultat cumva tot albumul sau te referi doar la piesa asta?
Regards.

Windy said...

Hello batrane! As fi vrut eu sa am acces la tot materialul... Dar nu am apucat pana acum sa beau nici o bere cu Kelly :)). Vorbesc de piesa asta.
Cat despre faptul ca seamana cu piese mai vechi: de acord, dar pe mine nu ma deranjeaza. Sincer, dupa ce am facut dragoste (ipotetic vorbind) cu Kate Beckinsale, nu as vrea sa nu mai semene cu ea ;).
Cheers matie!

The Fly said...

Haha, good point ;)
And good taste when it comes to women :D

Windy said...

Pai parca ne intelesesem asupra gusturilor :D

Playful said...

Salutare domnu' Windy! Uite ca mi-am facut si eu blog acum. Stii ce m-a convins? Replica ta cu "Kate Beckinsale" :-)
Acum sa n-o iei in nume de rau da' am preferat tot skin-ul pe care l-ai ales tu, pentru ca sincer, chiar ala mi-a placut cel mai mult.
Te invit asadar, daca vei avea timp, sa vizualizezi 2 minute ceea ce am facut eu pentru inceput. Si sa ignori faptul ca poza aia nu e incadrata cum trebuie...poate imi vei da vreun sfat in legatura cu asta. Cheers!!