Wednesday, December 16, 2009

Avem si talent si cojones

Candva, nici eu nu mai stiu exact cand, am vazut intr-o debara de garsoniera, un desen care a nascut in mintea mea o multime de intrebari, concomitent cu o intensa placere. Imi gadila ochii intr-un fel special. Am intrebat, mi s-a raspuns: era facut de o copila pe care o cunoscusem cu cativa ani in urma - pe atunci cred ca visa la ziua in care avea sa isi ia buletin. Am aflat si ca "lasase dracului" desenul din pricina revoltei... Dupa placerea initiala am simtit o mare parere de rau.
Acum copila a devenit o foarte simpatica domnisoara studentesa, cu un umor nebun si cu o revolta usor redecorata. Ma face sa rad cu foarte mare pofta ori de cate ori o intalnesc. Intr-o zi am aflat ca deseneaza iarasi. Si ca nu isi mai tine desenele prin debarale. Le pune pe un blog, pe care eu il urmaresc cu mare interes. Nu i-am cerut voie, nici nu ma intereseaza daca ma lasa, dar am decis sa il promovez printre cititorii mei. Drept pentru care urmariti si voi Iareaartist.

PS: Coae, are tac-tu flex? ca vreau si io sa tai o teava pe rotund... ;)

3 comments:

Anonymous said...

Aceasta tema este pur si simplu fara pereche:), este foarte interesant pentru mine:P Bravo !! vreau sa mai vad in continuare discutii pe tema asta!

Windy said...

Hmmm... Tema flexului, sau tema artistului care revine la telent?
Si cui datoram interventia nepretuita?

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.