Wednesday, June 17, 2009

Cum e?

sau Intrebare pentru nimeni

Cum e…
… Sa lasi in urma privirii tale cel mai albastru val?
… Sa nu iti pese ca in urma ta nisipul si-a zbarlit perii in forma de talpa?
… Sa te apesi pe perna mea pana miroase a tine?
… Sa zambesti hoteste cand podeaua lipaie sub pasii tai in semn de simpatie?
… Sa nu bagi de seama ca printre degete ti se scurge un strop din marea mea?
… Sa imi mangai parul ca si cum ti-ai purta degetele prin fan proaspat cosit?
… Sa mi te uiti in ochi dansand si sa nu vezi dacat ca, de fastaceala, incurc un vals cu un tango?
… Sa iti porti gandul prea departe si prea sus atunci cand iti tin capul in poala?
… Sa nu iti para decat ca imit un peste de acvariu atunci cand iti soptesc ca te iubesc?
… Sa mergi pe strazi dragi mie ca pe niste biete uliti noroiase?
… Sa iti strangi in brate pieptul obraznic cand te-as vrea cu mainile de gatul meu?
… Sa uiti de cearta si sa canti o strofa vesela?
… Sa fii rece cand lumea toata ar vrea sa o incalzesti cu un suras?

No comments: